مرد بی غیرت آبروی زن سابقش را در شهر برد / پلیس شیراز وارد عمل شد

حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و احضار مردی 40 ساله که با انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در شبکه‌ اجتماعی تلگرام، اقدام به هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت برای خانم شیرازی کرده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی اظهار داشت: خانمی 36 ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود مدتی است که افراد مختلف از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و یا به صورت تلفنی برای من ایجاد مزاحمت می‌کنند که رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی گفت: کارشناسان پلیس ‌فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی سرانجام متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را احضار کردند.
رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه متهم همسر سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلاتی که با وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا ایجاد مزاحمت در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.
سرهنگ “سلیمانی” خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *