تصادف موتورسیکلت در زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع تصادف ۲ دستگاه موتور سیکلت در شهرستان خدابنده و کشته شدن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ محمد عظیمی روز شنبه در تشریح این خبر، افزود: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه تصادف رانندگی در روستای قویی شهرستان خدابنده، بلافاصله مأموران به محل سانحه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با حضور ماموران، مشخص شد که در این حادثه ۲ دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد کرده است که متاسفانه ۲ راکب به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند و یک نفر مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ۲ دستگاه موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد و عوامل پلیس راه از صحنه تصادف بازدید کردند و علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست، با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئن از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری پیشگیری کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *