احتمال صدور حکم اعدام برای تتلو

وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر تتلو با اتهام افسادفی‌الارض محاکمه و مجرم شناخته شود بعید نیست اعدام در انتظار او باشد.

علیرضا طباطبایی هاشمی، کارشناس و وکیل سایبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بازداشت و استرداد امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو به ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به اقدامات تتلو چه حکمی در انتظار اوست گفت: با توجه به سوابق تتلو و شکایت‌هایی که از او در ایران، ترکیه و کشور‌های دیگر شده او شرایط خوبی ندارد و در تمام این کشور‌ها متهم شده و حتی در اتحادیه اروپا نیز اجازه فعالیت نداشته است.
وی با اشاره به مسدود شدن تمام صفحات تتلو در شبکه‌های اجتماعی بخاطر این اتهامات ادامه داد: وی سابقه اقداماتی مانند توهین به ائمه اطهار و مقدسات و مسائل اخلاقی دارد و ممکن است بخاطر همین اقدامات به افساد فی الارض متهم شود.
کارشناس و وکیل سایبری با تاکید بر اینکه تا زمانی که دستگاه قضا در این مورد اطلاع رسانی نکند نمی‌توان به یقین در مورد اتهام تتلو اظهار نظر کرد گفت: بعید نیست تتلو به علت همین اقدامات و همینطور اشاعه فحشا به اتهام افساد فی الارض محاکمه شود.
وی بار دیگر تاکید کرد: توجه داشته باشیم که ما از جزئیات پرونده اطلاع نداریم و بعد از اطلاع رسانی دستگاه قضا بهتر می‌توان اظهار نظر کرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *