3 گردشگر گمشده در سوادکوه پیدا شدند + جزییات

حوادث رکنا: 3 طبیعت‌گرد گمشده منطقه گزو مفقود پس از 9 ساعت تلاش توسط عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم امداد‌رسانی شدند.
به گزارش رکنا، وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر مازندران از مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه و نجات آنها خبر داد و گفت: سه نفر طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه مفقود شده بودند و پس از مطلع شدن از مفقودی این افراد عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم جهت یافتن و امدادرسانی وارد عمل شدند.
وی یادآور شد: عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم پس از 9 ساعت تلاش  توانستند به این مفقود شدگان کمک و امدادرسانی کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: این موضوع امروز اتفاق افتاد و پس از اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مازندران نسبت به مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه امام‌زاده گزو بود که  بلافاصله یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جوارم به همراه یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار به محل مورد نظر اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه، خاطرنشان کرد: با توجه به نبود آنتن‌دهی که منجر به قطع ارتباط تلفنی با طبیعت‌گرد‌ها شده بود، جست‌وجو 9 ساعت به طول انجامید و پس از آن موفق به پیدا کردن افراد شده و پس از دسترسی و با هماهنگی‌های لازم افراد به محل امن انتقال داده شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *