عملیات ۶ ساعته نجاتگران برای نجات جان گردشگر ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان+فیلم

رکنا: معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از عملیات ۶ ساعته نیروهای امدادی‌ این جمعیت برای نجات جان پدر و دختر گردشگر در ارتفاعات توتستان علویجه خبر داد.
به گزارش رکنا از اصفهان؛ بمانعلی یوسفی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۲ روز جمعه ۳ فروردین ماه ،گزارشی  مبنی بر سقوط دختری ۲۰ ساله و مصدومیت مردی ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان دریافت گردید.
وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات مورچه خورت شاهین شهر با خودروی کمک دار و آمبولانس جهت امدادرسانی به مصدومین و دو تیم دیگر از شعب شاهین شهر و تیران و کرون با تجهیزات کوهستان برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
یوسفی کجانی افزود: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل ایمن و پیمایش مسیر جهت دست‌یابی به این پدر و دختر، در نهایت به پیکر بی جان دختر ۲۰ ساله که بر اثر سقوط از صخره و پرت شدن  فوت کرده بود رسیدند که با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از کارگاه‌های فنی، پیکر این گردشگر به پایین منتقل شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: پس از ارزیابی منطقه بلافاصله نجاتگران جهت امدادرسانی به پدر ۵۰ ساله دسترسی پیدا کردند و فرد را پس از انجام کمک های اولیه مورد نیاز در ساعت ۱۸ به پایین کوه منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

اصفهان/ بهمن راعی

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *