مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی

«۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.»
فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند. بخوانید… قتل عام خانوادگی در کرمانشاه شهادت یک مامور پلیس در درگیری با اشرار مسلح سارق بانک شهر که بود و چرا سرقت مسلحانه کرد؟ تیراندازی در مراسم عروسی جان کودک ۹ ساله را گرفت
به گزارش مهر، سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.
وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.
وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *