تشکیل پرونده قضایی جدید برای کوه‌خواری

به دنبال دریافت گزارش مردمی در خصوص تسطیح و درختکاری در جاده تخصصی سد گتوند علیا توسط اشخاص مشخص و نامشخص، این دادستانی به موضوع ورود کرد.
دادستان عمومی و انقلاب گتوند از تشکیل پرونده در خصوص یک فقره کوه‌خواری در این شهرستان خبر داد. بخوانید… حداد عادل: با ما شوخی کنید، ولی زبان فارسی را جدی بگیرید امام جمعه یاسوج: چرا باید دختر شیعه شلوار پاره به پا کند؟ ائمه جمعه با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند
به گزارش ایسنا، کامران رومیانی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش مردمی در خصوص تسطیح و درختکاری در جاده تخصصی سد گتوند علیا توسط اشخاص مشخص و نامشخص، این دادستانی به موضوع ورود کرد.
وی افزود: برخی افراد با تسطیح و درختکاری اراضی ملی و منابع طبیعی که متعلق به بیت المال است، قصد تغییر کاربری آن و تبدیل به باغ و ویلا را دارند که این اقدام آنان جرم تلقی می‌شود و پیگرد قانونی دارد.
رومیانی با بیان این که در این خصوص چند نفر شناسایی شدند و تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است، گفت: دستور لازم برای معاینه محلی، قرار کارشناسی و سایر اقدامات مقتضی برای کشف زوایای پرونده صادر شده است.
وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم در راستای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، در صورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی طبیعی و عرصه‌های ملی و یا تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و باغ‌ها، مراتب را به مراجع ذی‌صلاح گزارش کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *