۲۹ مصدوم در واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به سروستان

«ساعت ۶ و نیم صبح امروز، اتوبوس مسافربری مسیر لار به شیراز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده در کیلومتر ۴۰ جاده شیراز به سروستان دچار حادثه شد.»
واژگونی اتوبوس در ۴۰ کیلومتری جاده شیراز به سروستان ۲۹ مصدوم بر جای گذاشت. بخوانید… واژگونی اتوبوس مسافربری مشهد به قزوین؛ ۶ نفر فوت و ۱۹ تن مصدوم شدند واژگونی مرگبار اتوبوس در محور سمنان – مهدیشهر آفرودسواری مرگبار در کویر واژگونی عجیب پژو ۲۰۶ در پارکینگ خانه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ دهقانی رئیس پلیس راه‌های فارس گفت: ساعت ۶ و نیم صبح امروز، اتوبوس مسافربری مسیر لار به شیراز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده در کیلومتر ۴۰ جاده شیراز به سروستان دچار حادثه شد.
رییس جمعیت هلال احمر سروستان هم گفت: ۲ تیم امدادی کشیک شعبه سروستان و پایگاه بین شهری امامزاده اسماعیل فسا به محل حادثه اعزام شدند.
قریشی افزود: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شده بودند که ۱۴ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند و تیم‌های امدادی ۱۵ مصدوم دیگر را با آمبولانس به بیمارستان شهدای سروستان منتقل کردند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *