اژه‌ای: مردم برای “حل مشکلات” پای صندوق‌های رای تصمیم‌گیری کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر فردی به بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی توجه دارد می‌تواند پای صندوق‌های رای برای حل کردن این مسائل تصمیم‌گیری کند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حاشیه فرایند رای‌گیری در مسجد لویزان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر فردی به بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی توجه دارد، می‌تواند پای صندوق‌های رای برای حل کردن این مسائل تصمیم‌گیری کند.
وی افزود: حضور مردم در پای این صندوق‌های رای از آن لحاظ مهم است که مردم می‌توانند فردی را انتخاب کنند که شایستگی دارد 4 سال برای قانونگذاری کشور تصمیم‌گیری کند.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: افرادی که امروز توسط مردم انتخاب می‌شوند برای تعیین کابینه دولت هم تصمیم‌گیری می‌کنند؛ پس انتخاب فرد اصلح می‌تواند دو قوه را اداره کند.
اژه ای تصریح کرد: حضور در پای صندوق رای موجب ناراحتی دشمن و شیطان و خوشحالی دوستان ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه نظارت بر سلامت انتخابات در همه دستگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: در همه دوره‌ها، وزارت کشور و قوه قضائیه برای آرامش مردم در راستای سلامت انتخابات تلاش کرده‌اند و امسال هم چنین است.
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در قوه قضائیه هم ستاد پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است و تا روز گذشته این ستاد فعالیت می‌کرد تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود و تا پایان فرآیند رای‌گیری و شمارش آرا تمامی قضات مربوطه کشیک هستند.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *