تردد عادی و روان در راه‌های مازندران/رانندگان در محور‌های کوهستانی با احتیاط برانند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با تلاش راهداران وضعیت ترافیکی در محور‌های استان عادی و روان است، اما رانندگان در جاده هراز و کندوان به دلیل احتمال ریزش بهمن با احتیاط برانند.تسنیم: سرهنگ یدالله جهان تاب؛ رئیس پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران از ورود راهداران برای بازگشایی و برف‌روبی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در چند نوبت مسیر‌ها نمک پاشی و برف روبی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است، افزود: شب گذشته باران و برف را در جاده‌های کوهستانی استان شاهد بودیم. صرافی بیت پین با ثبت نام آسان و احراز هویت آنی و بالاترین سطح امنیت صرافی ارز دیجیتال🚀 شروع ثبت نام تبلیغ
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: به دلیل بارش برف جاده‌ها لغزنده بوده و از رانندگان می‌خواهیم با استفاده از زنجیر چرخ با رعایت سرعت مطمئن در جاده‌های کوهستانی استان برانند.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان توجه داشته باشند تا در جاده‌های کوهستانی استان توقف نکنند، زیرا در کندوان و هراز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و ریزش سنگ و رانش کوه نیز محتمل است.
سرهنگ جهان تاب ضمن درخواست از رانندگان برای به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به آن‌ها توصیه کرد: نصب زنجیر چرخ را فرا بگیرند، چون آشنا نبودن به این موضوع سبب ترافیک سنگین در جاده می‌شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *