مدارس و ادارات استان مرکزی فردا تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند، در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تعطیل شد.به دنبال بارش برف و برودت هوا، نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان مرکزی در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تغییر کرد.
بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند، در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تعطیل شد.
به گزارش تجارت نیوز، همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فعال خواهند بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *