بارش برف در البرز تا عصر فردا ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش‌بینی بارش برف و باران تا عصر جمعه خبر داد و گفت: روند کاهش محسوس دما و یخبندان طی روز‌های آینده دور از انتظار نیست.تسنیم: آرش بهاروند گفت: تحلیل آخرین الگوی پیش‌یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از امروز تا عصر جمعه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بارش برف و در بعضی ساعات بارش باران در استان پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روند کاهش محسوس دما و یخبندان فراگیر تا دوشنبه هفته آینده در استان مورد انتظار است. سفری خاطره انگیز با رزرو اقامتگاه از جاباما رزرو اقامتگاه تبلیغ
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: رگبار پراکنده و کولاک برف، انباشت برف، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از مخاطراتی است که تا روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.
بهاروند احمدی با بیان اینکه سقوط بهمن و ریزش سنگ در ترددهای شهری و بین‌شهری و کاهش دید و لغزندگی در سطح جاده‌های استان قابل انتظار است، عنوان کرد: مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.
وی ادامه داد: از تمام مسافران و شهروندان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند و در صورت لزوم سفر، لباس‌های مناسب و گرم و همچنین غذا به همراه داشته باشند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *