سارقان سابقه‌دار منازل در اسفراین به بن بست خوردند

مأموران با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند در محل‌های مورد سرقت موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار شدند که بلافاصله با هماهنگی قضائی در دو عملیات جداگانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار خبر داد.
سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور و مطالبات شهروندان و در پی سرقت‌های متعدد منازل و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه پرکانلو قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: مأموران با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند در محل‌های مورد سرقت موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار شدند که بلافاصله با هماهنگی قضائی در دو عملیات جداگانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه روند پرونده متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به چهار فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کردند، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.
سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *