قتل به خاطر اختلافات مالی

متهمین در مواجهه با دلایل و مدارک موجود به قتل اعتراف و بیان کردند، در روز وقوع قتل به علت اختلاف مالی با مقتول، وی را به کوه‌ای اطراف شهرستان مهر انتقال داده و او را با شلیک اسلحه کلت به قتل رساندیم.فرمانده انتظامی مهر گفت: با پیگیری ماموران این فرماندهی، قاتل و همدستش در شهرستان لامرد دستگیر شدند.
به گزارش مهر، سرهنگ بهادر رزمجویی گفت: در پی وقوع قتلی در ۲۹ آذرماه سال جاری در کوه‌های اطراف شهرستان مهر، کارآگاهان پلیس برای مشخص شدن موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل به محل مذکور مراجعه کردند.
وی تصریح کرد: مأموران آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، قاتل و همدستش را در شهرستان لامرد از توابع این استان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ رزمجویی گفت: متهمین در مواجهه با دلایل و مدارک موجود به قتل اعتراف و بیان کردند، در روز وقوع قتل به علت اختلاف مالی با مقتول، وی را به کوه‌ای اطراف شهرستان مهر انتقال داده و او را با شلیک اسلحه کلت به قتل رساندیم.
فرمانده انتظامی شهرستان مهر، با بیان اینکه در بازرسی از متهمین یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *