حل چالش‌های ترافیکی و فضای سبز منطقه ۱۶

شهردار منطقه۱۶ از بهسازی محیط پیرامونی ۴ ایستگاه مترو و احصاء چالش های ترافیکی در این منطقه خبرداد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ گفت: در راستای اجرای طرح تحول بيست‌گانه، موضوعات مختلف شهری منطقه در حوزه های مختلف ترافیکی، عمرانی با نگاه ۳۶۰ درجه شناسایی و نسبت به  احصاء مشکلات و معضلات اقدام شده است.
وی با بیان اینکه پیرو برنامه‌های مدیریت شهری سعی کردیم فضاهای کالبدی و زیرساختی در منطقه  را مناسب سازی  و مهیا کنیم ، افزود : بر این اساس بازسازی ، بهسازی و مناسب سازی محیط پیرامونی ایستگاه های مترو  علی آباد، خزانه، ترمینال جنوب و شوش با هدف تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی انجام شد.
شهردار منطقه۱۶ در ادامه گفت: با هماهنگی صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی  منطقه، در جهت تکمیل و تسریع پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه همچنین پیگیری و احصاء  چالش های موجود در محله های منطقه اقدام شده است.
وی گفت:  پیاده سازی، بهسازی معابرو محورها، حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی محله ها، اصلاح هندسی، ترمیم و نوسازی المان های ترافیکی ، مبلمان شهری، رسیدگی به فضای سبز ، مناسب سازی بوستان ها و افزایش سرانه فضای سبز و…  از فعالیت هایی است که در کنار احصاء ده ها موضوع  مختلف شهری ، عمرانی ، ترافیکی و فضای سبز پس از نیازسنجی صورت گرفته و در راستای ایجاد تحولی بیشتر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان انجام شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تحول در موضوعات شهری با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه  با رویکرد احصاء مشکلات وتسریع در اجرای پروژه های محله ای و شاخص با هدف افزایش رفاه حال شهروندان همچنان در این بخش از پایتخت پیگیری خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *