چالش آلودگی هوا یکی از معضلات عصر حاضر است

رئیس مرکز آموزش محیط زیست شهرداری تهران گفت: چالش آلودگی هوا یکی از معضلات عصر حاضر و منبعث از عوامل اقتصادی و صنعتی است.
اداره محیط زیست و توسعه پایدار و مدیریت پسماند منطقه۵ به همراه فعالان محیط زیستی در بوستان جوانمردان، هفته هوای پاک را با انجام ویژه برنامه، گرامی داشتند.
مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ گفت: پدیده‌های محیط زیستی عصر حاضر، تمام شئونات زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده و سبب شده تا محیط زیست به یک امر اجتماعی تبدیل شود که مدیریت آن به مشارکت گسترده و همه‌جانبه تمامی گروه‌های اجتماعی جامعه نیاز دارد.
موسوی رئیس مرکز آموزش محیط زیست شهرداری تهران گفت: چالش آلودگی هوا را یکی از معضلات عصر حاضر و منبعث از عوامل اقتصادی و صنعتی دانست که دارای تأثیرات گسترده اجتماعی است که بدون جلب مشارکت هدفمند و اثربخش عموم مردم، دولت‌ها امکان مدیریت مطلوب امور محیط‌زیستی به خصوص آلودگی هوا را ندارند.
در ادامه حسینی مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران به همراه رؤسای معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ از غرفه های محیط زیستی و همچنین برپایی نمایش موزیکال کودکان به همراه ایستگاه بازی تفریحی و ورک شاپ نقاشی ،دوچرخه سواری و کاشت نهال توسط بازید کرد و نصب اپلیکیشن نوماند برنامه تفکیک پسماندخشک از مبدا،در ویژه برنامه  عملیاتی شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *