دستگیری سارقان طلا در پمپ بنزین آشخانه

در پی وقوع یک درگیری در پمپ بنزین آشخانه، مأموران پلیس شهرستان سملقان موفق به دستگیری 2 سارق طلا شدند که از خودروی آنان 800 گرم طلا و 3 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ عیسی خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان سملقان، از دستگیری 2 سارق طلا در یکی از پمپ بنزین‌های آشخانه خبر داد و گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع در این پمپ بنزین، مأموران پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران در بررسی اولیه موفق به شناسایی و دستگیری دو متهم شدند که در بازرسی از آنان مقادیری طلا به دست آمد. با توجه به مشکوک بودن اموال، هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی صورت گرفت و بازرسی دقیق از خودروی متهمان انجام شد.

فرمانده انتظامی سملقان ادامه داد: در بازرسی از خودرو، مقدار 800 گرم طلا و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد که بنا بر بررسی‌های اولیه، از یک منزل در بجنورد به سرقت رفته بود.

سرهنگ خدایی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی آنان همچنان ادامه دارد.

Check Also

دستگیری سارقان موتورسیکلت

معاون مبارزه با سرقت از وسائط نقلیه گفت: اعضای باند سرقت موتورسیکلت در تهران دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *