2 کشته و زخمی در واژگونی تیبا در مرودشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مرودشت گفت: ساعت ۲۳:۵۸ جمعه ۹شهریورماه، گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو تیبا در کیلومتر ۵ جاده مرودشت_ شیراز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ محمد رفیعی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه فتح آباد مرودشت با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این واژگونی  یک جان‌باخته و یک مصدوم به همراه داشت که نجاتگران‌ هلال‌احمر اقدامات کمک های اولیه و رهاسازی سرنشینان را انجام و مصدوم را با همکاری اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند، جان‌باخته نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

Check Also

حمله‌ خواهران منصوریان به اتاق ریاست فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو صبح امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از ایجاد درگیری و تهدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *