پشت پرده سرقت 10هزار قوطی تُن ماهی در تهران لو رفت

راننده کامیون که گمان می‌کرد در یک تصادف، شرکت بیمه سرش کلاه گذاشته، برای جبران این خسارت نقشه عجیبی کشید و 10هزار قوطی تن ماهی سرقت کرد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین؛ راننده کامیون که گمان می‌کرد در یک تصادف، شرکت بیمه سرش کلاه گذاشته، برای جبران این خسارت نقشه عجیبی کشید و 10هزار قوطی تن ماهی سرقت کرد.

رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت یک راننده کامیون در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. شاکی به قاضی حمیدرضا کیاستی گفت: ‌چند شب قبل درحالی‌که بار کامیونم 2تن، تن ماهی بود، از طریق بزرگراه آزادگان راهی یکی از شهرستان‌ها بودم که ناگهان 4جوان که سوار 2موتورسیکلت بودند جلویم پیچیدند. آنها مجبورم کردند توقف کنم و با تهدید چاقو دست و پایم را بستند و درحالی‌که گوشی موبایلم را هم گرفته بودند، من را در ماشین زندانی کردند. حدود یکی دو ساعت در این وضعیت بودم تا اینکه توانستم خودم را نجات دهم. آن زمان بود که فهمیدم آنها بار کامیون را که حدود 10هزار قوطی تن ماهی بود سرقت کرده‌اند. با ثبت این شکایت به دستور بازپرس پرونده تحقیقات در این‌باره آغاز شد. با گذشت چند ‌ماه از این ماجرا، کارآگاهان پلیس متوجه شدند گوشی موبایل راننده کامیون که سرقت شده و تا آن زمان خاموش بود، روشن شده است. ردیابی گوشی اما نشان می‌داد که برخلاف آنچه شاکی ادعا کرده گوشی در اختیار خودش است؛ در این شرایط بود که راننده کامیون دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به ساختگی بودن شکایتش اعتراف کرد و گفت:‌ مدتی قبل به‌خاطر تصادف از بیمه طلبکار شدم اما شرکت بیمه همه خسارتم را نداد. به همین دلیل تصمیم گرفتم انتقام بگیرم. او ادامه داد:‌ بعد از اینکه بار تن ماهی زدم، چون می‌دانستم بار بیمه است نقشه سرقت کشیدم. باررا در انباری در حاشیه شهر تخلیه و ادعا کردم که سارقان به من حمله کرده‌اند. بعد هم تن ماهی‌ها را فروختم اما وقتی گوشی‌ام را روشن کردم، گرفتار شدم. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *