پایان گردنبند قاپی های دزد تکرو در یوسف آباد

سارق گردنبند قاپ در محدوده یوسف آباد دستگیر شد.
به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ “کیومرث حسنوند” سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر سرقت و قاپ زنی گردنبد طلا یک نفر از شهروندان، عوامل کلانتری 125 یوسف آباد گشت زنی های هدفمند به جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز نمودند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری ادامه داد: عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش که مشغول زاغ زنی شهروندان بود مشاهده نموده و آن را زیر نظر گرفتند. موتورسوار با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سریعا متواری شد.سرهنگ حسنوند گفت: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با هوشیاری ماموران پلیس و ایجاد طرح مهار، موتور سیکلت متوقف و سارق دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم یک عدد افشانه اشک آور و  تعداد دو رشته گردنبند طلا به همراه آویز پاره شده که مشخص بود به تازگی سرقت شده است کشف گردید.
این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به 15 فقره سرقت مشابه در دو ماه گذشته اعتراف نمود و اظهار داشت که بیشتر سرقت ها را در محدوده “میدان جهاد” انجام داده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که متهم دارای سوابق کیفری بوده و یک سال قبل از زندان آزاد شده است.سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم دیگر و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.همچنین سرهنگ حسنوند در پایان به شهروندان توصیه نمود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مجرمانی که باعث بر هم ریختن نظم و امنیت اجتماع شوند قاطعانه برخورد خواهد شد و در صورت بروز هرگونه سرقت موارد را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *