پایان زندگی مخفیانه ۲ عامل قتل مسلحانه ! / سرقتی که بوی مرگ داد !

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا،2 عامل یک جنایت که به دنبال سرقت مسلحانه نافرجام راننده میان‌سال وانت را به قتل رسانده بودند پس از ۶ سال با پیگیری های تخصصی پلیس آگاهی بم به دام افتادند.

فرمانده انتظامی بم روز گذشته ازکشف پرونده یک قتل مسلحانه پس از گذشت6 سال در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: به دنبال قتل مسلحانه مردی میان‌سال در  بهمن ۱۳۹۷ در خودروی وانتش در یکی از خیابان های  شهر بم، با بررسی های اولیه و تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این قتل از یک زورگیری نافرجام حکایت دارد.

سرهنگ عزت ا…عبدلی نسب ادامه داد: نیروهای پلیس آگاهی به رغم این که هیچ سرنخ مشخصی در صحنه جرم وجود نداشت، بررسی های تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت پس از ۶سال، سرنخ هایی از هویت 2 عامل این قتل را پیدا کردند  و این دو تبهکار را در یکی از شهرستان های همجوار دست‌بند قانون زدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به این که پلیس به رغم به درازا کشیدن روند  تحقیقات و کشف جرایم تا شناسایی و دستگیری مجرمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، بیان کرد: این دو متهم که در بازجویی‌های انجام شده حتی یک درصد هم احتمال شناسایی  و دستگیری  خود را متصور نبودند، به طراحی و اجرای نقشه سرقت نافرجام وانت مقتول و تیراندازی به این فرد در یکی از خیابان های  شهر بم اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده به پنجه عدالت سپرده شدند.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *