پایان بازی کلاهبرداری در مشهد / رمال قلابی دستگیر شد

رمال قلابی که از شهروندان مشهد کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ “محمد چراغ” جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از شهروندان توسط مردی سودجو در محدوده شهرک گلشهر، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری گلشهر قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان این پرونده مشخص شد مردی سودجو با ترفند رمالی از آن ها کلاهبرداری کرده و  نه تنها مشکل آن ها حل نشده بلکه با توصیه های فرد رمال مشکلات بیشتر برایشان پیش آمده است.
سرهنگ چراغ اظهار داشت: ماموران کلانتری گلشهر با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم و با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاهش را شناسایی و وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: رمالی، دعانویسی و فالگیری یک نوع مانور متقلبانه برای تحصیل مال است و بی گمان برخی از شهروندان برای رفع مشکلات خود به جای مراجعه به متخصصان، به رمال ها رجوع کرده که این امر پیامدهای ناگواری را به دنبال دارد و مجرمان و افراد کلاهبردار در فضای مجازی با متوصل شدن به ابزارهای خرافی و متقلبانه و سواستفاده از اعتقادات شهروندان به دنبال اخاذی و کسب منافع مالی بوده و شهروندان هیچ گاه برای رفع مشکلات خود نباید به این گونه موارد چه در فضای مجازی و چه فضای واقعی اعتماد کنند.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *