​واژگونی خودرو در مشهد یک کشته بر جای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: واژگونی و سقوط یک دستگاه خودرو سمند در کانالی کشاورزی در این شهر منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، آتشپاد دوم حسین صالح سه شنبه افزود: این حادثه امروز در اتوبان شمالی مشهد، حد فاصل جاده سیمان به جاده ابلق رخ داد و آتش نشانان و نجاتگران همراه با خودروهای سنگین و تجهیزات تخصصی امداد و نجات از سه ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه واژگونی یک نفر از سه سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

هزار و ۸۰۰ آتش نشان در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

Check Also

حمله‌ خواهران منصوریان به اتاق ریاست فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو صبح امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از ایجاد درگیری و تهدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *