مرگ دو کارگر ساختمانی در یک روز در شیراز بر اثر سقوط از ارتفاع

روز گذشته در دو حادثه جداگانه، دو کارگر ساختمانی در شیراز بر اثر سقوط از داربست جان خود را از دست دادند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، در اولین حادثه که روز جمعه در یک مجتمع ساختمانی در حال ساخت در بلوار نصر شیراز رخ داد، یک کارگر حین انجام کار از ارتفاع داربست ساختمان سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

اما در حادثه دیگر که مربوط به روز جمعه (۲۵ آبان ماه) می‌شود، کارگری درفاز دوم شهر صدرای شیراز در حین کار در یک ساختمان در حال ساخت از ارتفاع داربست بر روی زمین سقوط می‌کند و بلافاصله جان خود را از دست می‌دهد.

Check Also

حمله‌ خواهران منصوریان به اتاق ریاست فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو صبح امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از ایجاد درگیری و تهدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *