ماجرای تعقیب و گریز وحشت آور در خیابان دماوند تهران چه بود؟

سارق حرفه ای خودرو در محدوده خیابان دماوند دستگیر شد.

 

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سردار “سلمان آدینه وند” فرمانده یگان امداد پایتخت با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو در محدوده خیابان دماوند گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ماموران گشت انتظامی یگان امداد پایتخت، روز گذشته در حال گشت زنی در محدوده حوزه کلانتری ۱۴۷ گلبرگ بودند که به یک خودروی سواری تیبا که فاقد پلاک بود مشکوک شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست به سرنشین خودرو اعلام شود، اما سرنشین به محض شنیدن دستور توقف از سوی پلیس متواری شد.
فرمانده یگان امداد تهران، ادامه داد: متهم به طرز خطرناکی در خیابان های این محدوده در حال فرار بود و سعی می کرد با حرکات مارپیچ بگریزد که در نهایت با رعایت تمام علائم هشدار دهنده خودرو متوقف و تحقیقات اولیه آغاز گردید.
وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی مذکور حدود سه سال قبل در یکی از استان های همجوار به سرقت رفته است.
سردار آدینه وند” خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ منتقل و متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور و چند سرقت‌ خودروی دیگر اعتراف کرد.
وی افزود: در تحقیقات ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می کرد.

همچنین ببینید

عاملان بدنامی پلیس در ملارد زمینگیر شدند

مامور قلابی و دو همدستش که قصد اخاذی و کلاهبرداری از مردم را داشتند دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *