قتل هولناک بخاطر گرفتن وام بانکی / قاتل بی رحم جسد را آتش زد

مردی که دوستش را در درگیری بر سر وام بانکی به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بود، به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، 30 دی سال گذشته جسد سوخته مردی در خرابه‌ای اطراف قلهک تهران از سوی مردم کشف شد.

در تحقیقات معلوم شد او ابتدا به قتل رسیده و بعد قاتل یا قاتلان جسد را به آتش کشیده‌اند. مقتول مجهول‌الهویه بود تا این‌که خانواده‌ای از ورامین به پلیس آگاهی تهران آمدند و گفتند پدرشان به تهران آمده و ناپدید شده است. از آنجا که احتمال می‌رفت جسد سوخته متعلق به پدر ‌آنها باشد، با انجام آزمایش دی‌ان‌ای هویت و نسبت او تأیید شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی مأموران رد محسن، دوست مقتول را در این رابطه به دست ‌آوردند و وی در بازداشت به قتل و آتش زدن جسد اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. او دیروز برای آخرین تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت‌: من از طریق زنی که با او آشنایی قبلی داشتم با مقتول آشنا شدم. او برایم تعریف کرد که اگر من ضامن او شوم تا‌ وام کلانی بگیرد بخشی از آن را به من می‌پردازد. من هم که مشکلاتم با آن وام برطرف می‌شد تا بدهی‌هایم را پرداخت کنم، قبول کردم. آن روز از ورامین به تهران آمد تا با هم برویم وام حاضر شده را بگیریم. داخل خودرو به او گفتم نیمی از پول وام سهم من است.اما او با من دعوا کرد و گفت کل وام برای خودش است و اصلا می‌تواند پولی به من ‌نپردازد. عصبانی شدم و دعوای‌مان بالا گرفت.

وی افزود او با چاقویی که همراهش بود به سمتم حمله کرد که آن را از دستش گرفتم و ضربه‌هایی به او زدم. با همان حال زخمی مرا کتک می‌زد که مرا عصبانی‌تر کرد.من هم با برداشتن طناب داخل خودرو آن را دور گردنش انداختم و خفه‌‌اش کردم. او مرده بود و من هم خیلی ترسیده بودم. به برادرزاده‌ام زنگ زدم و کمک خواستم که ترسید و نیامد.۸ ساعت با جسد آن مرد درخودرویم در سطح شهر تهران تردد می‌کردم. سرانجام به سمت قلهک رفتم و در خرابه‌ای همان حوالی با ریختن بنزین جسد را به آتش کشیدم و فرار کردم.

این در حالی بود که دو پسر و یک دختر مقتول برای قاتل پدرشان درخواست قصاص کردند. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت‌: پرونده این متهم به اتهام مباشرت در قتل عمد و جنایت برمیت با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به زودی محاکمه شود.

همچنین ببینید

بزرگراه آزادگان رتبه اول تصادفات بزرگراهی تهران

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور پایتخت گفت: ۱۳ درصد از تصادفات در ۶ ماهه نخست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *