شلیک پلیس در تعقیب و گریز مردانی با خودروی پر از محموله ممنوعه در بهبهان

مأموران پاسگاه زیدون بهبهان موفق به کشف بیش از 10کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان شدند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری رکنا در خوزستان اظهار کرد: مأموران پاسگاه زیدون شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودروی پژو پارس دیگر به عنوان اسکورت مطلع  شدند.

این منیع آگاه افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان  و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، 2 دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک‌های معلوم را شناسایی و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

که هر 2 نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو  وجلوگیری از به خطر افتادن امنیت جانی خودرهای که در مسیر تردد خودروی قاچاقچیان بودند به سمت لاستیک آنان تیراندازی و درنهایت خودروی که حامل مواد مخدر بود واژگون و راننده آن به دلیل شدت جراحت فوت گردید و خودروی اسکرت نیز توسط مأموران متوقف و 2سرنشین آن دستگیر شدند.

در بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها بیش از 10 کیلوگرم تریاک خالص کشف وضبط گردید  و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی  شدند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *