سه ساعت تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش / راننده خودرو فوت کرد

آتش‌نشانان ایلامی با تلاش سه ساعته از بروز انفجار تانکر حامل سوخت جلوگیری کردند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، نصرت‌اله لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام جمعه شب اظهار کرد: غروب امروز در سه راهی جندالله (حد فاصل ایلام – مهران) یک دستگاه تریلی سوخت رسان با یک خودرو پراید و یک تانکر حمل قیر برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه تانکر حامل سوخت بنزین واژگون شد و بنزین موجود در مخزن این تریلی در سطح جاده نشت پیدا کرد.

لطفی یادآور شد: با توجه به اینکه نشت بنزین و بخارات آن خطر بروز آتش سوزی و انفجار را در پی دارد، آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی و پاکسازی جاده از نشت بنزین کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر نشت بنزین، تانکر حامل قیر که منحرف شده بود نیز بر مخاطرات عملیات افزوده بود.

لطفی ادامه داد: برای سهولت در انجام عملیات آتش‌نشانان با همکاری راهداری و پلیس راهور، جاده از وجود خودروهای عبوری ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: در این عملیات که سه ساعت به طول انجامید سه دستگاه آتش‌نشان، ۱۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی و ۲ دستگاه جرثقیل بخش خصوصی مشارکت داشتند.

به گفته وی، در این حادثه هرچند از بروز فاجعه انفجار تریلی حامل سوخت و تانکر حمل قیر جلوگیری شد اما به علت شدت جراحات، راننده پراید جان خود را از دست داد.

سه راهی جندالله یکی از نقاط پرتردد و مسیر مواصلاتی مهم استان منتهی به مهران است که این ایام حجم اصلی تردد خودروهای زائران، ماشین‌های امدادی و اداری و خودروهای سنگین از این جاده است.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *