زورگیر خطرناک در عملیات پلیس دستگیر شد / او مسلح بود

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 114 غیاثی قرار گرفت.

وی اضافه نمود: پس از اعزام تیم عملیات کلانتری به محل وقوع حادثه و با بررسی های میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، مشخصات ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار واحد های گشت قرار گرفت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در حین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی، متهم در پارک بی سیم مشاهده و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک عدد اسپری اشک آور کشف و سارق توسط ماموران به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد و تهدید و سرقت تلفن همراه، ساعت هوشمند و طلا از شهروندان اعتراف کرد.

بهرامی به تحقیقات تکمیلی متهم و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی از درگیری با زورگیران خودداری کرده و در صورت مشاهده سرقت و زورگیری سریعا با سامانه 110 تماس بگیرند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *