بازداشت دزدان حرفه ای خودروها در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان محتویات خودرو و اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه سارقان 50 قلم انواع اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 138 جنت آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: با مراجعه پلیس به محل وقوع سرقت ها و بررسی دوربین های مداربسته، هویت اعضای این باند سه نفره شناسایی شد و مشخص شد که اعضای این باند سابقه دار بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی می باشند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، محل مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، متهمان در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهمان بیش از 50 قلم اموال سرقتی شامل 14 حقله رینگ و لاستیک،24 عدد ضبط و باند خودرو و 10 عدد آمپلی فایر و اقلام دیگر کشف شد. پس از انتقال متهمان به کلانتری، به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 25 فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تا کنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند و متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی شکات ، به مقام قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در مکان هایی که در دید دوربین مداربسته می باشد پارک نمایند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتر انجام پذیرد.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *