انفجار گاز شهری در آبادان دو مصدوم در پی داشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انفجار گاز شهری در این شهر و مصدومیت 2 نفر خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا ، افشین دریانبرد صبح امروز یکشنبه در این خصوص، گفت: انفجار و آتش سوزی یک واحد مسکونی واقع در بلوار طیب روبروی نمایندگی سایپا ساعت ۰۹:۱۷دقیقه به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش امدادگران، یک زن 22 ساله و یک مرد 40 ساله با سوختگی درجه ۲ به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

Check Also

حمله‌ خواهران منصوریان به اتاق ریاست فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو صبح امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از ایجاد درگیری و تهدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *