انتقام وحشت آور مادرشوهر از عروس / نوه هایش را ربود

نقشه زن میانسالی که برای انتقام از عروس سابق خود دست به آدم‌ربایی زده بود، فاش شد.

 

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ چندی پیش، زن جوانی به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه کرد و در مقابل افسر نگهبان گفت: «به دلیل اختلافات طبقاتی از همسرم جدا شدم و 2 دختر و پسر خردسال دارم که با من زندگی می‌کنند. ساعتی پیش برای خرید به میدان میوه و تره‌بار رفتم، اما وقتی به خانه برگشتم، بچه‌هایم نبودند.
پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و از بهزیستی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند، اما اثری از دو کودک خردسال پیدا نکردند.
با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع جنایت، کارآگاهان پدر کودکان را مورد بازجویی قرار دادند. او در اظهارات متناقضی گفت: با همسرم مشکل دارم، اما این به معنای دخالت من در این ماجرا نیست. زمانی که فرزندانم گم شدند، سرکار بودم. من هم نگران فرزندانم هستم و از همسرم به خاطر ناتوانی در مراقبت از آنها شکایت دارم.
تیم جنایی در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مادربزرگ پدری کودکان در این ماجرا دست دارد و تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف خانه نیز این موضوع را تأیید کرد. مأموران به خانه مادربزرگ مراجعه کرده و کودکان را پیدا کردند.
این زن میانسال در جریان تحقیقات گفت: عروسم با زیاده‌خواهی و دریافت مهریه سنگین، زندگی پسرم را نابود کرد. او به فرزندانش بسیار وابسته است و به همین دلیل می‌خواستم او را اذیت کنم.
آن روز مقابل خانه‌شان ایستادم تا عروس سابقم از خانه خارج شود؛ سپس زنگ آیفون را زدم، وارد خانه شدم، و نوه‌هایم را به بهانه بردن به مهدکودک با خود بردم. این موضوع را فقط با پسرم در میان گذاشتم.
دو کودک خردسال به آغوش مادر خود بازگشتند و مراحل قانونی پرونده همچنان ادامه دارد.

همچنین ببینید

واژگونی سواری پژو منجر به فوت راننده و جراحت سرنشین آن شد

در حادثه امروز خروج از جاده یک دستگاه سواری پژو در محور فرعی پل زهره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *