آدم ربایی به خاطر گنج قلابی در تهران

مردمعتاد که به بهانه فروش النگوهای عتیقه دو مشتری را زندانی کرده بود تا از آن ها اخاذی کند،بازداشت شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین، مردمعتاد که به بهانه فروش النگوهای عتیقه دو مشتری را زندانی کرده بود تا از آنها اخاذی کند،بازداشت شد.

روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از فردی به اتهام آدم‌ربایی به قصد اخاذی شکایت کرد و گفت: در یکی از پارک‌های جنوبی تهران نشسته بودم که مردی نزدم آمد و سیگار تعارف کرد. در میان حرف‌هایش برایم تعریف کرد موقع حفاری در خانه روستایی‌اش النگوهای طلای عتیقه یافته و دنبال مشتری است و می‌تواند ارزان‌تر آن را به من بفروشد. عکس النگوهای عتیقه را به من نشان داد.

موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و با فروشنده قرار معامله گذاشتیم. دو روز بعد به محل قرار با فروشنده در جنوب تهران رفتیم. مدعی شد النگوهای عتیقه را در ساختمان قدیمی پنهان کرده و ما را آنجا برد، اما هرچه منتظر شدیم طلاها را نیاورد. با چاقو تهدید کرد هرچه پول و اموال قیمتی همراه داریم به او تحویل دهیم، در غیر این صورت همین‌جا ما را کشته و دفن می‌کند. تهدیدمان کرد باید با خانواده‌مان تماس تلفنی بگیریم و برای آزادی‌ پول درخواست کنیم که مقاومت کردیم. کتک‌مان زد و فقط پول‌هایی که همراه داشتیم را سرقت وبا بستن دست‌وپایمان فرار کرد. به‌سختی پارچه و طناب را بازکرده و نجات یافتیم.آنجا فهمیدیم که طلای عتیقه درکارنبوده وهدف او اخاذی و سرقت از ما بوده است.ماموران به دنبال آد‌م‌ربای فراری بودند که دیروز در مولوی تهران بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی گفت: اعتیاد داشتم و چند بار بابت اعتیاد و دعوا زندانی شده بودم. برای تامین موادم بدلیجات دست‌دوم خریده و آنها را می‌فروختم. این دو مرد هم با دیدن النگوهای بدلی، تصور کردند عتیقه‌اند؛وسوسه شدند تا آن را از من سرقت کنند که نتوانستند و حالا به اتهام آدم‌ربایی دروغین از من شکایت کردند. حمیدرضا کیاستی‌نیا، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *