واژگونی خودرو سواری در جاده ملارد با ۸ مصدوم

واژگونی یک خودرو سواری در جاده ملارد ۸ مصدوم برجای‌ گذاشت.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران، واژگونی یک خودرو سواری در جاده ملارد ۸ مصدوم برجای گذاشت.

حوالی ساعت ۲۳:۱۲ شب گذشته (جمعه) ۲۵ مهرماه، گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژ و۴۰۵ به مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران گزارش شد.

بلافاصله با اعلام‌این خبر ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه در جاده ملارد به سمت صفادشت اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ترافیکی ۸ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس استان تهران، به بیمارستان شهدای سلامت ملارد انتقال یافتند.

Check Also

مشاجره خانوادگی پشت فرمان، جان زوج کاشانی را گرفت

رئیس پلیس راه فراجا از وقوع سانحه‌ای مرگبار در آزادراه‌های منتهی به کاشان خبر داد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *