تصادف در جنوب کرمان جان 2 نفر را گرفت

برخورد ٢ خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در عنبرآباد در جنوب کرمان موجب مرگ ٢ نفر و مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق از مرکز هدایت و مدیریت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این تصادف ساعت ٢٠ شامگاه جمعه در خروجی علی آباد سازمان به سمت شهرک آزادگان شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

سه آمبولانس به محل اعزام شد که ٢ نفر در محل درمان شده و پنج نفر دیگر به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

Check Also

مشاجره خانوادگی پشت فرمان، جان زوج کاشانی را گرفت

رئیس پلیس راه فراجا از وقوع سانحه‌ای مرگبار در آزادراه‌های منتهی به کاشان خبر داد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *