۵ زن و دختر تهرانی در تله سیاه مرد رمال

حوادث رکنا: مرد رمال که با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده بود در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعای عجیبی را مطرح کرد.
به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت زن جوانی به نام مریم آغاز شد .
وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت :سال‌هاست از بیماری ناشناخته ای رنج می‌برم و دچار ضعف عضلانی هستم و نمی‌توانم به خوبی راه بروم. سال‌ها تحت درمان پزشکان بودم ما پس از مدتی دوباره بیماری باز می‌گشت و من توان حرکت را از دست می دادم. تا اینکه مدتی قبل یکی از بستگانم گفت مرد رمالی را می‌شناسد که می‌تواند با نسخه جادوی اش بیماری ام را درمان کنم.  من هم که از پزشکان ناامید شده بودم پذیرفتم و  به خانه مرد رمال در جنوب تهران رفتم. مرد رمان که نعیم نام داشت  می گفت می‌تواند بیماری مرا درمان کند. من چند مرتبه به ملاقات او رفتم .اما آخرین بار گفت برای درمان نیاز است لباس‌هایم را از تنم در بیاورم تا به بدنم انرژی دهد .اما او مرا آزار داد. او با حرف‌هایش مرا فریب داد و به تله شیطانی انداخت. به همین خاطر از او شکایت دارم.
با این شکایت ماموران به تحقیق پرداختند و در این میان دومین شکایت مشابه به پلیس رسید.
این بار دختر جوانی به تله سیاه مرد رمال افتاده و مورد آزار قرار گرفته بود.
در حالی که ماموران به تحقیق برای ردیابی مرد شیاد پرداخته بودند شمار شکایت‌ها به ۵ فقره رسید و ماموران مرد افغان را بازداشت کردند.
وی مدعی بود پنج شاکی را نمی‌شناسد. اما در مواجهه حضوری با شاکی‌ها سکوت کرد .
مرد شیاد در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه‌ای ایستاد.
در ابتدای جلسه ۵ شاکی درخواست اشد مجازات را مطرح کردند .
نخستین شاکی گفت: این مرد به بهانه درمان بیماری مرا آزار داد. این ماجرا موجب شده به بیماری روحی هم مبتلا شوم و اوضاع خوبی ندارم.
دومین شاکی  که دختر ۳۹ساله ای است گفت: سنم بالا رفته بود و هیچ خواستگاری نداشتم.از زخم زبانهای اطرافیانم خسته شده بودم.  به همین خاطر برای بخت گشایی پیش مرد رمال رفتم.او قول داد با نسخه جادویی به زودی ازدواج می‌کنم. اما مرا به تله شیطانی انداخت و آزارم داد .
شاکی‌های دیگر نیز گفتند متهم به بهانه نسخه سحرآمیز جلب مهر و محبت و رفع مشکلات مالی آنها را به تله سیاه انداخته است.
پنج زن و دختر حاضر در دادگاه برای نعیم درخواست اعدام را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشن نیستند.
متهم ۴۸ ساله وقتی روبه روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح کرد.
وی گفت: قبول دارم با پنج زن و دختر جوان  رابطه برقرار کردم. اما آنها خودشان برای گرفتن نسخه‌های جادویی پیشم می‌آمدند. بعد از چند جلیه ملاقات من به آنها یشنهاد می‌دادند تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم .آنها هم قبول می‌کردند. هیچ تجاوزی در کار نبوده  و من  با میل آنها  رابطه برقرار کرده‌ام.
وی ادامه داد: من دو همسر دارم که یکی از آنها بیمار است و دیگری در افغانستان زندگی می‌کند .من دسترسی به همسرانم نداشتم و به همین خاطر با زنان جوان رابطه برقرار می‌کردم.
با این ادعا قضات دادگاه ادامه جلسه را به بعد موکول کردند تا با تکمیل  تحقیقات  درباره ادعای متهم ، قضات حکم صادر کنند.

همچنین ببینید

شهادت یک مامور پلیس در نارمک

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهادت یک مامور پلیس در جریان درگیری با اراذل و اوباش خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *