۲ تصادف در گلستان یک فوتی و ۸ مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان : عصر امروز یکشنبه دو تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یکی برخورد پژو ۴۰۵ با پراید در محور توسکستان به شاهرود و دیگری برخورد پراید با عابر پیاده در ابتدای محور علی آباد کتول به آزادشهر رخ داده است.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: دو تصادف در گلستان یک فوتی و هشت مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه دو تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یکی برخورد پژو ۴۰۵ با پراید در محور توسکستان به شاهرود و دیگری برخورد پراید با عابر پیاده در ابتدای محور علی آباد کتول به آزادشهر رخ داده است.
وی با اشاره به اینکه در این تصادفات ۸ نفر مصدوم و یک نفر فوت شدند، افزود: در پی این حوادث دو تیم سه نفره و دو نفره به همراه آمبولانس به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه خانم ۲۶ ساله، خانم ۱۸ ساله، پسر ۵ سال و یک ساله توسط آمبولانس جمعیت به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال داده شدند، گفت: سه مصدوم توسط اورژانس انتقال داده شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *