۱۳۰ قبضه سلاح جنگی قاچاق در شادگان کشف و ضبط شد

آبادان – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: ۱۳۰ اسلحه جنگی غیرمجاز با رصد اطلاعاتی و ورود دستگاه قضایی، از قاچاقچیان در منطقه خور بوخضیر شادگان کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا سیدنادر شبیبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی، رصدهای اطلاعاتی، پایش مرزی و هماهنگی‌های قضایی انجام که منتج به کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق سلاح جنگی غیرمجاز در خور بوخضیر شادگان شد.
دادستان عمومی و انقلاب شادگان بیان کرد: در عملیاتی که به صورت مشترک توسط پلیس اطلاعات فراجا خوزستان، یگان‌های انتظامی این شهرو فرماندهی دریابانی بندرامام خمینی (ره) انجام شد، تعداد ۵۰ قبضه سلاح جنگی کلاش و ۸۹ قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب‌های مربوطه، جمعا ۱۳۹ قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.
وی افزود: این محموله به طرز ماهرانه‌ای توسط قاچاقچیان در ساحل خور بوخضیر شادگان و در فاصله چند کیلومتری از ساحل دریا زیر شن‌های دریا مخفی شده بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *