یک فوتی بر اثر واژگونی سواری پژو پارس در گردنه بیدسرخ کرمانشاه

رئیس جمعیت هلال احمر کنگاور کرمانشاه: عصر روز ۲۲آذر ماه با اطلاع مرکز اورژانس، گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پژوپارس محور گردنه بیدسرخ به صحنه پائین تر از راهدارخانه در شهرستان کنگاور به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کنگاور از فوت یک نفر به علت واژگونی خودرو پژوپارس در گردنه بیدسرخ این شهرستان در استان کرمانشاه خبر داد.
«علی اکبر جمالی» شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: عصر امروز (۲۲آذر ماه) با اطلاع مرکز اورژانس، گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پژوپارس محور گردنه بیدسرخ به صحنه پائین تر از راهدارخانه در شهرستان کنگاور به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

جمالی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید قلیوند دوراهی این شهرستان در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: نیرو های امدادی این جمعیت پس از ارزیابی صحنه، یک فوتی حادثه را رهاسازی کرده و به عوامل قضایی در محل تحویل دادند.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قراردارد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *