گرمای خوزستان با دمای ۴۸ درجه و بالاتر از راه رسید

هواشناسی خوزستان اعلام کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان وجود دارد.
صداوسیما: مدیر کل هواشناسی خوزستان برای روز‌های آینده افزایش دما و وقوع دما‌های بالای ۴۸ درجه پیش بینی کرد.
محمد سبزه‌زاری درخصوص وضعیت هوای استان در روز‌های آینده گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا اواخر هفته وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط گاهی نسبتا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی طی ساعاتی از بعدازظهر‌ها به ویژه فردا و پس فردا وجود دارد. خرید قسطی با اسنپ‌پی قسطی بخر! تبلیغ
وی افزود: در این ایام روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان وجود دارد. شمال خلیج فارس هم تا پایان هفته مواج خواهد بود.
سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۴۶.۱ و ایذه با ۱۶.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان؛ در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۳.۹ و کمینه دمای ۲۷.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *