کم و گران‌فروشی مهمترین تخلفات نانوایان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: کم فروشی و گران‌فروشی مهمترین تخلفات نانوایان در این استان است.
محمد علی‌مهری با رد تمام شایعات درخصوص کمبود آرد و نان اظهار کرد: نه تنها مشکلی از بابت تأمین آرد نانوایی‌ها وجود ندارد بلکه سهمیه ۷۰ درصدی آن‌ها یا افزایش داشته و یا بدون تغییر بوده است.
وی ادامه داد: البته حدود ۳۰ درصد نانوایی‌هایی که برخلاف قانون عمل کرده و مرتکب تخلف کم فروشی و گران‌فروشی شده بودند با کاهش سهمیه مواجه شده‌اند.
به گفته وی، برخلاف شایعات مطرح شده هیچ محدودیت و کمبودی در فروش و عرضه نان در استان وجود ندارد.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران افزود: در ۲۱ ماه گذشته و پس از جانمایی دستگاه‌های کارتخوان به ویژه ۱۰ ماه اخیر که سیستم توزیع آرد متفاوت شده، نانوایان قانون‌مدار مشمول طرح‌های تشویقی و کمک هزینه نیز شده‌اند.
علی‌مهری با اشاره به فراوانی آرد و نان در استان، گفت: هیچ محدودیتی از بابت خرید انبوه نان توسط رستوران‌ها، مساجد، تشکل‌های مردمی و دیگر مراکز وجود نداشته و هر نانوایی که از ارائه خدمات خودداری کند بر خلاف قانون رفتار کرده و با او برابر مقررات و قانون برخورد می‌شود.
معاون استاندار تهران یادآور شد: دلیل عمده برخورد با نانوایی‌ها، کم فروشی یا گران فروشی است و اگر نانوایی در عدم رعایت قانون اصرار داشته باشد، با کم شدن سهمیه آرد و افت امتیاز مواجه می‌شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *