کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه می‌دهد

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: در پی افزایش آلودگی هوای تهران کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه می‌دهد.به گزارش ایسنا، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان تهران عصر امروز برگزار می‌شود. بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، وی ادامه داد: نتایج و مصوبات کارگروه برای اطلاع شهروندان از مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ادامه دارد…

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *