کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کلینیک امید خوشرودپی

ایسنا/مازندران رئیس کلینیک امید خوشرودپی از کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به این کلینیک در ۹ ماه گذشته خبر داد.به گزارش ایسنا، دکتر زینب جعفریان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران همیشه به این کلینیک نگاه ویژه‌ای داشته‌اند که شایسته قدردانی است و در ۹ ماه گذشته مجموعا مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به این کلینیک جهت تهیه تجهیزات پزشکی اهداء کردند.
رئیس کلینیک امید خوشرودپی بیان کرد: تمامی هزینه‌های بخش دندانپزشکی و خریداری دستگاه عصب‌کشی با هزینه۵۳۰ میلیون تومانی توسط خیرین تامین و هزینه شد.
وی گفت: نیکوکار نیک اندیش یک دستگاه معاینه چشم به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان، یک دستگاه نوار قلب جنین  به ارزش ۷۰ میلیون تومان و یک دستگاه اسپیرومتری تست ریه به ارزش ۶۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا کردند.
رئیس کلینیک امید خوشرودپی در همین راستا بیان کرد: از طرف خیرین یک دستگاه هولتر ریتم به ارزش۷۰ میلیون تومان و همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۳۰ میلیون تومان تهیه و تحویل این مرکز شد.

دکتر زینب جعفریان تصریح کرد: مرمت ساختمان کلینیک به‌همراه محوطه سازی با هزینه ۱۳۰ میلیون تومانی توسط خیرین منطقه انجام گرفت.
وی تصریح کرد: دستگاه معاینه چشم، دستگاه بینایی سنجی، اسلیت لمپ، اپتومتر به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان و همچنین دستگاه هولتر فشار خون، دستگاه اندازگیری فشار چشم و لنزنود برای کلینیک خوشرودپی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش خریداری شد.
این مسئول ادامه داد: خرید سه دستگاه تلویزیون، سه دستگاه بخاری برقی و تجهیز کلاس زایمان فیزیولوژیک به ارزش ۸۰ میلیون تومان، لوازم و تجهیزات مربوطه جهت کارهای زیبایی و روکش دندان به ارزش ۲۰ میلیون تومان و تجهیز اتاق تزریقات به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط خیرین صورت پذیرفت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *