کشف محموله فوق سری در قلب بازار تهران + جزئیات

رکنا : رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز از کشف ۲۰ میلیارد ریال ساعت قاچاق از یک خودروی شوتی خبر داد.به گزارش رکنا : سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری تاکید کرد: در راستای جلوگیری از ورود و توزیع کالای قاچاق به بازار تهران، ماموران در حال گشت زنی در محدوده بازار بودند که به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو یک هزار عدد ساعت دیجیتال فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، افزود: متهم در پی جویی‌های انتظامی ابراز داشت که با مراجعه به استان‌های مرزی اقدام به تهیه کالای قاچاق کرده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: متهم به همراه خودروی شوتی به مقر پلیس انتقال و اموال کشف شده نیز در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت.
سرهنگ افشاری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *