کشف محموله انواع سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک / در تعقیب و گریز نفسگیر لو رفتند

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف قابل توجهی انواع سلاح جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا میررضایی گفت: ماموران پلیس با رصد، کنترل و مراقبت از ورود یک محموله سلاح که از استان‌های غربی قصد ورود به استان خوزستان را داشته مطلع شدند.
او  افزود : با حضور میدانی کلیه یگان‌های اجرایی پلیس، تیم بندی و تشکیل چند اکیپ عملیاتی محسوس و نامحسوس ، بلافاصله به نقطه مورد نظر اعزام ، ضمن اجرای کمین ، خودروی زانتیا حامل محموله سلاح در محور شمالی آزاد راه جنب عوارضی روئیت، متهم به محض مشاهده ماموران ، اقدام به فرار نموده لذا در عملیاتی که منجر به تعقیب و گریز شد با رعایت کلیه نکات قانونی و ایمنی ، لاستیک خودروی مذکور مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفته و زمین گیر شد.
فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد : فرد قاچاقچی دستگیر و خودروی توقیفی جهت بررسی به اداره پلیس دلالت داده شد.
سرهنگ میررضایی می‌گوید : در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۸ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری (۴ قبضه برنو، ۲ قبضه سلاح سیمینوف و ۲ قبضه سلاح وینچستر ) که به شکل ماهرانه ای در قسمت سپر عقب خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط گردید.
او گفت: فرد دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت بوده با هماهنگی مرجع قضایی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفت.
علی رنجکش

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *