کاهش ۱۱ طبقه مازاد غیرمجاز در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۱۱ طبقه مازاد غیرمجاز ساختمان‌های بلند مرتبه در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از ساخت و ساز‌های ناایمن برچیده شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: شهرداری منطقه با مالکان بنا‌هایی که به قانون تمکین نمی‌کنند و با ساخت و ساز غیر اصولی و ناایمن موجب افزایش ساختمان‌های پرخطر می‌شوند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی این عملیات ۱۱ طبقه مازاد به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ناحیه سه رفع خلاف شد.
وی گفت: به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این محدوده ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل تجاری‌های میدان ثارالله، بلوار شقایق نبش کوچه نسیم یک و جنب پمپ بنزین جانمایی شد.
وی ادامه داد: رفع خلاف تیغه‌ها، برش ستون، جمع آوری یونولیت‌ها و تیرچه‌های ملکی ۲ طبقه‌ای در شهرک احمدیه و جمع آوری تیغه‌ها، بالکن و درب ورودی درخیابان فاطمه الزهرا (س) نیز انجام شد.
وی با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر به سازندگان و شهروندان ساکن این محدوده درخصوص برخورد جدی و جلوگیری از ادامه گسترش ساختمان‌های نا ایمن، افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال عمومی شهر، بیت المال و جان شهروندان و تعهد به تکلیف قانونی، شهرداری منطقه ۱۹ رفع خلاف و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر قانونی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین ببینید

اعزام مرزبانان و تیم‌های امدادی به محل حادثه فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعزام مرزبانان و تیم‌های امدادی به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *