کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه تا ساعت ١٢

استانداری تهران اعلام کرد: در پی تداوم افزایش دما ، ادارات دولتی استان تهران، فردا شنبه ششم مرداد ماه ساعت ١٢ تعطیل خواهند شد.
به گزارش ایلنا، استانداری تهران اعلام کرد: در پی تداوم افزایش دما ، ادارات دولتی استان تهران، فردا شنبه ششم مرداد ماه ساعت ١٢ تعطیل خواهند شد.
براین اساس این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی نمی‌شود.

Check Also

درگیری مرزبانان با قاچاقچیان مسلح و کشف ۱۷۴ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۱۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ناکام ماندن قاچاقچیان مسلح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *