کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود/آماده باش کامل مراکز درمانی برای پذیرش بیماران احتمالی

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این که کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود، بر آماده باش و تداوم ارائه خدمات مراکز درمانی جهت پذیرش بیماران تاکید کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: لازم است فعالیتهای همه مراکز تشخیصی درمانی (دانشگاهی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه) جهت ارائه خدمات درمانی و پذیرش بیماران ادامه یابد و  محدودیت و کاهش ساعات کار ادارات شامل هیچ یک از مراکز درمانی نمی‌شود.
در این پیام تاکید شده است: با عنایت به  اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر کاهش ساعات اداری به اطلاع می‌رساند که این موضوع شامل مراکز درمانی نبوده و هیچ یک از مراکز درمانی مجاز به تعطیلی درمانگاه، اتاق عمل و بخش های بستری نیستند.
معاون درمان وزارت بهداشت در این پیام تصریح کرده است: انتظار می‌رود معاونان درمان دانشگاه‌ها و دانشکدهای علوم پزشکی سراسر کشور شخصا بر نحوه ارائه خدمات در کلیه مراکز تشخیصی-درمانی تحت پوشش دانشگاه و دانشکده نظارت داشته باشند.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *