تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه این سازمان حامی شرکت‌های دانش بنیان است از پیگیری فوری درخواست یک شرکت از رئیس جمهور برای ثبت داروی گیاهی خبر داد.

پیگیری درخواست یک شرکت دانش‌بنیان از رئیس جمهور

تهران – ایرنا – سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه این سازمان حامی شرکت‌های دانش بنیان است از پیگیری فوری درخواست یک شرکت از رئیس جمهور برای ثبت داروی گیاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سجاد اسماعیلی روز شنبه درباره درخواست یک شرکت دانش بنیان توضیح داد و اظهار داشت: یکی از شرکت‌های دانش بنیان در بازدید رییس جمهور از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در استان البرز درخواست حل مشکل در ثبت دارو داشت که پس از بررسی‌های لازم، این درخواست جزو وظایف سازمان غذا و دارو نیست و به شورای عالی بیمه مربوط می شود.
وی افزود: سازمان غذا و دارو مدارک و مستندات آن شرکت را مورد ارزیابی قرار داد و مشخص شد که ثبت داروی مورد نظر مربوط به بیمه شدن در حیطه داروی گیاهی است و باید از شورای عالی بیمه پیگیری شود.
مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سازمان غذا و دارو از ایده‌ها و تولیدات شرکت‌های دانش بنیان همواره استقبال می‌کند، تصریح کرد: درب این سازمان به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است.

به گزارش ایرنا، رئیس‌ جمهور در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و دارویی البرز، در پاسخ به دغدغه‌های یکی از تولیدکنندگان دارو که خواستار بیمه محصولاتش بود، به مسئولان سازمان غذا و دارو ۱۰ روز مهلت داد تا به درخواست بیمه محصولات دارویی این تولیدکننده رسیدگی کنند.

همچنین ببینید

حضور ۶۵ تیم تخصصی جست وجو در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اکنون ۶۵ تیم تخصصی نجات شامل افراد امدادگر در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان در حال جست وجو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *