​رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید، احتمال وقوع طوفان موقت، خیزش گرد و خاک درتهران هشدار داد.

پیش‌بینی وقوع باد شدید، طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار در تهران

​رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید، احتمال وقوع طوفان موقت، خیزش گرد و خاک درتهران هشدار داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) شهر تهران در این باره گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران به تاریخ سه‌شنبه27/2/1403 به استحضار شهروندان محترم می رساند از تاریخ جمعه 28 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت  احتمال وزش باد خیلی شدید، وقوع طوفان موقت و خیزش گرد و خاک در همه مناطق استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و غربی وجود دارد.
وی گفت: لذا در این رابطه ضمن اطلاع رسانی این مهم به دستگاه های ذیربط، هماهنگی لازم جهت احراز آمادگی سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران و مناطق ٢٢ گانه صورت گرفته تا تمهیدات لازم در خصوص احتمال شکستگی درختان فرسوده، اجزای غیر سازه‌ای موقت و سست (از جمله داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و جرثقیل های برجی(تاور کرین) و … اندیشیده و در صورت رخداد حادثه ضمن پیگیری سریع در رفع موضوع، گزارش مربوطه را به این مرکز منعکس نمایند.
رییس مرکز عملیات اضطراری(EOC) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ارائه توصیه‌هایی به شهروندان گفت: از شهروندان محترم نیز درخواست می‌گردد در طول زمان هشدار از مجاورت درختان کهنسال و سازه‌های نیمه کاره و غیرثابت، صعود به ارتفاعات، تردد و سفرهای غیر ضروری خصوصا در جاده‌های کوهستانی و… خودداری و در صورت لزوم از تجهیزات و وسایل مناسب استفاده نمایند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *